ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/23, 17:17
    Arshia

    اداره کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه اول شد

    به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف، نوزدهمین جشنواره شهید رجایی در شهرکرد با حضور استاندار و مقامات استانی برگزار شد که اداره کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه اول در هر دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی شد.
    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این جشنواره که با هدف معرفی و تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر برپا شد غلامرضا محمدی ، مدیر کل تامین اجتماعی استان تندیس و لوح جشنواره را از قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری دریافت کرد.
    حبیب الله وفائی رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری در مراسم تقدیر از دستگاههای برتر این استان در جشنواره شهید رجائی گفت: دستگاه هایی که بالاترین امتیاز را در شاخص های عمومی و شاخص های اختصاصی داشته اند و بهترین عملکرد را در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی کسب نموده اند، به عنوان دستگاه های برتر معرفی شده اند.
    وی افزود: ارزیابی در شاخص های عمومی در قالب ٦ محور مهندسی نقش و ساختار دولت، دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، انجام گرفته است.
    وفائی گفت: به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی این استان طی ٦ ماه گذشته، بیش از ٤٨دستگاه اجرایی در چارچوب شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی شده اند.


    http://www.tamin.ir/News/Item/31494/2/31494.html

مجوز های ارسال و ویرایش